حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 386 تعداد نوشته های امروز : 1×
معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در جمع خیرین مدرسه ساز جزیره قشم؛جهاد مدرسه سازی در هرمزگان در مسیر رشد و پیشرفت هست/۸۰۰ کلاس درس در استان اضافه شده است
۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۷:۲۱
شناسه : 2405
بازدید 132

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان هرمزگان ، نشست هم اندیشی جمعی از خیرین مدرسه ساز شهرستان قشم با حضور حميدرضا خان محمدی معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مهدی باوقار مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان، محمد قویدل مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان ، سیدعبدالله […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان هرمزگان ، نشست هم اندیشی جمعی از خیرین مدرسه ساز شهرستان قشم با حضور حميدرضا خان محمدی معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مهدی باوقار مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان، محمد قویدل مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان ، سیدعبدالله هاشمی رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان هرمزگان و جمعی از خیرین نیک‌‌اندیش جزیره قشم در سالن اجتماعات باشگاه فرهنگیان قشم برگزار شد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به کار عظیم خیرین تصریح کرد: اگر جزیره قشم را به مانند انگشتری فرض کنیم، نگین زمرد آن خیرین هستند.

حميدرضا خان‌محمدی ادامه داد: بهترین جایگاه و مکان برای هزینه مدرسه است و هر نیت خیری که در این مسیر برداشته شود خداوند برکت آن را دوچندان می کند.

وی با مقایسه آمار سرانه دانش‌آموزی بعد از انقلاب و اکنون؛ عنوان داشت: بعد از انقلاب سرانه دانش‌آموزی به ازای هر دانش‌آموز ۱.۵ مترمربع بود که حال به ۵.۲۸ مترمربع رسیده است که نشان از اقدامات ارزشمند نظام شکوهمند انقلاب اسلامی است.

خان‌محمدی گفت: در استان ۸۰۰ کلاس درس در یک بازه زمانی یکساله در سال1402 در بسته سفر ریاست محترم جمهوری  به فضاهای آموزشی اضافه خواهند شد .

این مقام مسئول ادامه داد: استان هرمزگان در تمای زیرساخت‌ها، مسائل‌ آموزشی و پرورشی و… خوش درخشیده که نشان از تعامل بالای مدیران ستادی با جامعه است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به اولویت ساخت پروژه‌های نیمه تمام گفت: با پای کار آمدن چهار ضلع نوسازی، خیرین، منطقه آزاد و استانداری؛ ان شاءالله ۴۰۰ کلاس درس قول داده شده ساخته شود.

حميدرضا خان‌محمدی خاطر نشان کرد: ۲۰۰ مجتمع بزرگ در برنامه هفتم توسعه ساخته می شود که یک مجتمع آن در جزیره ی زیبای قشم می باشد.


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate