حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 375 تعداد نوشته های امروز : 0×
منصور آرامی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی:خیرین مدرسه‌ساز استان هرمزگان در کشور افتخار آفرین هستند/توسعه پایدار در کشور منوط به توجه به بحث آموزش است
۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰
شناسه : 1500
بازدید 201

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، منصور آرامی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه استان اظهار داشت: خیرین مدرسه‌ساز استان هرمزگان در کشور افتخار آفرین هستند و سرآمد در کشور قلمداد می شوند. آرامی خطاب به خیرین گفت: در مناطق مختلف […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، منصور آرامی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه استان اظهار داشت: خیرین مدرسه‌ساز استان هرمزگان در کشور افتخار آفرین هستند و سرآمد در کشور قلمداد می شوند.

آرامی خطاب به خیرین گفت: در مناطق مختلف استان که امکانات کافی وجود ندارد شما حضور پیدا کرده و با ساخت مدرسه امکان تحصیل برای دانش آموزان فراهم نموده اید .

وی همچنین خاطرنشان کرد :مسئولان نوسازی مدارس در کشور نیز برای ساخت مدارس که با حضور خیرین صورت می‌گیرد حضور فعالی دارند .

آرامی بیان کرد :در استان هرمزگان همکاری خوبی بین آموزش و پرورش استان و نوسازی مدارس هرمزگان وجود دارد و شرایط به گونه ای رقم خورده است که خیرین با خیال راحت می توانند در این مناطق حضور پیدا کند .

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان استثنایی استان نیز کارهای خوبی انجام می‌دهند گفت: اگر کمبودی در ساخت فضای آموزشی برای این افراد نیز وجود دارد خیرین در آن حضور داشته و این فضاها را برای آنها ایجاد نمایند.

آرامی همچنین بیان کرد :مجلس نیز به موضوع ساخت مدرسه در کشور با حضور خیرین مدرسه ساز اهمیت زیادی می‌دهد و در سال آینده نیز به این مهم توجه بیشتری خواهد شد .

وی بیان کرد: اعتبارات پروژه‌های خیرساز باید بیش از پیش شود تا این پروژه ها به خوبی به اتمام برسد .

وی گفت :اگر می خواهیم توسعه پایدار در کشور برقرار شود باید به بحث آموزش و ساخت های آموزشی توجه بیشتری شود و نواقصی که وجود دارد در این زمینه برطرف گردد.


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate