حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 375 تعداد نوشته های امروز : 0×
همزمان با سراسر کشور انجام شد؛بهره برداری از 11 باب مدرسه برکت در هرمزگان
۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
شناسه : 1155
بازدید 338

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، امروز طی آیینی به صورت ویدئوکنفرانسی با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری(مدظلله العالی)، نوری وزیر آموزش و پرورش ، نوروزی سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکت، مدرس معاونت امور هماهنگی عمرانی […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، امروز طی آیینی به صورت ویدئوکنفرانسی با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری(مدظلله العالی)، نوری وزیر آموزش و پرورش ، نوروزی سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکت، مدرس معاونت امور هماهنگی عمرانی استانداری هرمزگان، دانشمند مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ،قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان، ، حسینی مدیر فنی و امور قراردادهای بنیاد برکت، مرادی دیگه سرا معاونت مشارکتهای مردمی نوسازی مدارس استان، سیدعبدالله هاشمی رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان آیین بهره برداری از تعداد 11 مدرسه برکت در استان در قالب 29 کلاس بازیربنای 3 هزار و 357 مترمربع در سالن استانداری هرمزگان برگزار شد.

مدرس در این آیین اظهار کرد: این مدارس با اعتباری بالغ بر 39 میلیارد تومان و با مشارکت بنیاد برکت و اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان احداث شده است.

وی با بیان اینکه ارتقا شاخص های توسعه انسانی خصوصا در حوزه های مناطق محروم بسیار چشمگیر می باشد،افزود: افتتاح 11 مدرسه در قالب 29 کلاس در مناطق کمتر توسعه یافته روستایی استان هرمزگان برگ زرینی از افتخارات بنیاد برکت می باشد.

این مسوول اظهار امیدواری کرد: انشاالله با استمرارهمکاری بنیاد برکت و اداره کل نوسازی مدارس شاهد افتخارات چشمگیر دراستان باشیم.

سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام (ره) نیزدر این مراسم گفت: ستاد اجرایی فرمان امام در 3 حوزه توانمندسازی اقتصادی، اجتماعی و امدادی و زیربنایی فعالیت می‌کند.

وی افزود: 75درصد از فعالیت های ستاد به فعالیت‌های توانمندسازی اقتصادی اختصاص می‌یابد و 25درصد باقی مانده صرف فعالیت‌های امدادی و زیربنایی می‌شود.

نوروزی با بیان اینکه 182هزار طرح اقتصادی را اجرا کرده‌ایم که از این عدد 171هزار طرح در بنیاد برکت رخ داده است و مجموعا 159هزار میلیارد را در حوزه‌های اقتصادی سامان داده‌ایم که نتیجه آن یک میلیون و 98 هزار فرصت شغلی بود.

آیت‌الله محمدی گلپایگانی نیز با تشکر از خدمات ستاد اجرایی فرمان امام خاطرنشان کرد: ستاد اجرایی در مواقع سیل و زلزله و درمان بیماران لاعلاج خدمات بسیاری ارائه می‌دهد و خداوند به ستاد اجرایی منت نهاده در خدمت‌رسانی به مردم ثابت قدم باشد.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش نیز گفت: یکی از برکات ستاد اجرایی به قله رساندن سلامت کشور با واکسیناسیون بود که بازگشایی حضوری مدارس مرهون این تلاش ستاد اجرایی فرمان امام است.

وی با اشاره به کمبود مدرسه به دلیل فرسودگی و مسائل مهاجرتی و فرهنگی تصریح کرد: آموزش و پرورش جز با کمک مجموعه‌هایی چون ستاد اجرایی فرمان امام نمی‌تواند اداره شود و از 2700 مدرسه‌ای که تعهد شده 1700 مدرسه محقق شده است و تشکر می‌کنیم.

محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکت گفت: بنیاد برکت در سال جاری ساخت 200 مدرسه جدید با 1000 کلاس درس را با اولویت جایگزینی با مدارس کانکسی در دستور کار دارد و 2 هزار میلیارد ریال اعتبار برای این منظور تخصیص داده است.

ترکمانه بیان داشت: در حال حاضر 3 هزار و 750 روستا در سراسر کشور تحت پوشش فعالیت‌های مدرسه‌سازی بنیاد برکت قرار دارند و 250 هزار دانش‌آموز در مدارس برکت مشغول به تحصیل هستند.

گفتنی است؛ امروز به صورت همزمان در سراسر کشور تعداد 150 مدرسه برکت به بهره برداری رسید.

این گزارش می افزاید: بنیاد برکت در استان هرمزگان در حال حاضر 23 پروژه مدرسه سازی در دست اجرا دارد.


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate