حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 375 تعداد نوشته های امروز : 0×
پيام تسليت مدیران کل نوسازی مدارس استانها در پي درگذشت ناگهاني معاون اداره كل نوسازي مدارس هرمزگان
۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
شناسه : 588
بازدید 347

انّا للّه وَ اِنّا اِلَیْهِ راجِعوُن *خبر درگذشت ناگهاني همکار عزیزمان مرحوم عبدالمجید آراسته موجب تاسف و تاثر اينجانب و همه دوست داران آن عزيز سفر كرده گرديد. اينجانب ضمن عرض تسليت محضر بازماندگان معزز،  برای روح بلند آن فقید سعید و فرهیخته وارسته علو درجات و برای بازماندگان صبری جمیل مسئلت داریم. سید فخرالدین هاشمی […]

پ
پ

انّا للّه وَ اِنّا اِلَیْهِ راجِعوُن

*خبر درگذشت ناگهاني همکار عزیزمان مرحوم عبدالمجید آراسته موجب تاسف و تاثر اينجانب و همه دوست داران آن عزيز سفر كرده گرديد.
اينجانب ضمن عرض تسليت محضر بازماندگان معزز،  برای روح بلند آن فقید سعید و فرهیخته وارسته علو درجات و برای بازماندگان صبری جمیل مسئلت داریم.

سید فخرالدین هاشمی

مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان

 

 *با نهایت تاسف و تاثر درگذشت همکارعزیزمان شادروان عبدالمجید آراسته را خدمت خاتواده محترم ایشان و همکاران عزیزمان در اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان تسلیت عرض نموده و از خداوند رحمان برای روح آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبری الهی خواستاریم.

میدرکل نوسازی مدارس استان بوشهر

 

*خبر درگذشت ناگهانی همکار عزیزمان مهندس عبدالمجید آراسته معاون اجرایی نوسازی مدارس استان هرمزگان، موجب تاسف و تاثر شد و این خبر تلخ یک بار دیگر خانواده نوسازی مدارس استان زنجان را داغدار کرد. هر چند که فراق و هجران آن عزیز سفر کرده در باور نمی‌گنجد و بسیار سخت و دشوار است، لیکن تقدیر الهی را جز صبر و بردباری چاره‌ای نیست که همه از خداییم و به سوی او باز می‌گردیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان

《انا لله و انا الیه راجعون》

* با کمال تاسف و تأثر با خبر شدیم، “مهندس عبدالمجید آراسته” معاون اجرایی نوسازی مدارس استان هرمزگان دارفانی را وداع گفتند.این مصیبت جانکاه را به خانواده محترم، بازماندگان، همکاران گرامی در اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان تسلیت و تعزیت عرض می‌ نمایم و ما را در غم و اندوه جانسوز خود شریک بدانید.

«و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون»

از خداوند یکتا علو درجات آن بزرگوار در بهشت أعلا و مزید فضل و رحمت پروردگار بی همتا را برایشان مسالت می نمایم و ان شاء الله با سرور و مولایشان آقا اباعبدالله الحسین(ع) محشور شوند.

رضا هدایتی
مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان

«انالله و انا الیه راجعون»

*خبر درگذشت ناگهانی همکار ارجمند‌ و پرتلاش، معاون اجرایی اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان شادروان «عبدالمجید آراسته» موجب تاثر و تاسف مجموعه همکاران اداره کل نوسازی مدارس خراسان جنوبی گردید.

ضمن عرض تسلیت به خانواده داغدار ایشان و همکاران نوسازی مدارس استان هرمزگان، از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نماییم.

مدیرکل نوسازی مدارس خراسان جنوبی

*خبر درگذشت همکار عزیزمان شادروان مهندس عبدالمجید آراسته، موجب تاسف و تاثر بسیار گردید.
این ضایعه اسفبار و جانگداز را به محضر ارزشمند خانواده بزرگ نوسازی مدارس، به ویژه همکاران عزیزمان در اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان و خاندان مکرم و معزی آن مرحوم تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای روح بلند آن فقید سعید و فرهیخته وارسته علو درجات و برای بازماندگان صبری جمیل مسئلت داریم.

مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان

*خبر درگذشت ناگهانی همکار عزیزمان مهندس عبدالمجید آراسته معاون اجرایی نوسازی مدارس استان هرمزگان، موجب تاسف و تاثر شد و این خبر تلخ یک بار دیگر خانواده نوسازی مدارس استان البرز را داغدار کرد. هر چند که فراق و هجران آن عزیز سفر کرده در باور نمی‌گنجد و بسیار سخت و دشوار است، لیکن تقدیر الهی را جز صبر و بردباری چاره‌ای نیست که همه از خداییم و به سوی او باز می‌گردیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان البرز

 

*پيام تسليت مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان در پي درگذشت ناگهاني معاون اجرایی اداره كل نوسازي مدارس هرمزگان

بسم الله الرحمن الرحیم
«انالله و انا الیه راجعون»

▪️خبر درگذشت ناگهانی همکار ارجمند‌ و پرتلاش، معاون اجرایی اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان شادروان «عبدالمجید آراسته» موجب تاثر و تاسف مجموعه همکاران اداره کل نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان گردید.

▪️ضمن عرض تسلیت به خانواده داغدار ایشان و همکاران نوسازی مدارس استان هرمزگان، از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نماییم.

میثم لک زایی
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان

«انالله و انا الیه راجعون»

▪️خبر درگذشت ناگهانی همکار ارجمند‌ و پرتلاش، معاون اجرایی اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان شادروان «عبدالمجید آراسته» موجب تاثر و تاسف مجموعه همکاران اداره کل نوسازی مدارس استان همدان گردید.

▪️ضمن عرض تسلیت به خانواده داغدار ایشان و همکاران نوسازی مدارس استان هرمزگان، از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نماییم.

مدیر کل نوسازی مدارس استان همدان


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate