حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 379 تعداد نوشته های امروز : 0×
پیام تسلیت فرمانده پایگاه بسیج اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)
۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
شناسه : 1424
بازدید 394

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی طی پیامی فرا رسیدن شهادت بزرگ بانوی جهان اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) و ایام سوگواری فاطمیه را تسلیت گفت ، متن پیام وی بشرح زیر می باشد: السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَهُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ وَ رَحْمَهُ اللَّهِ وَ بَرَکَاتُهُ […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی طی پیامی فرا رسیدن شهادت بزرگ بانوی جهان اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) و ایام سوگواری فاطمیه را تسلیت گفت ، متن پیام وی بشرح زیر می باشد:

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَهُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ وَ رَحْمَهُ اللَّهِ وَ بَرَکَاتُهُ

شخصیت برجسته و بارز ام الحسنین حضرت فاطمه (س) که از سوی پدر بزرگوارشان حضرت محمد مصطفی (ص) “ام ابیها” لقب گرفتند ، اسوه ای کامل و جامع برای زنان جامعه اسلامی از صدر اسلام تاکنون است .

ایام فاطمیه روزهای غم بار سوگواری بر شهادت بزرگ بانویی است که معیار فضایل بود و همگان را به پارسایی و پایداری فرا می خواند.

حضرت فاطمه زهرا (س)، این شخصیت برجسته، اسوه ای کامل و جامع برای زنان جامعه اسلامی از صدر اسلام تا کنون است که می‌توان به سیره عملی ایشان در همسرداری، تربیت فرزند، خانه داری، روابط اجتماعی و به ویژه حجاب استناد نمود. زنان مسلمان در زندگى شخصى، اجتماعى و خانوادگى خود باید زندگى حضرت فاطمه زهرا (س) را از جهت خردمندى و فرزانگى الگو و سرمشق خود قرار دهند و از بُعد عبادت، مجاهدت، حضور در صحنه تصمیم گیری‌هاى عظیم اجتماعى، خانه دارى، همسردارى و تربیت فرزندان صالح از حضرت زهرا (س) پیروى کنند.

اینجانب فرارسیدن ایام غم بار فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، بی بی دو عالم، پاره تن پیامبر(ص)، بانوی آب و آیینه و اسوه زنان عالم را بر محضرحضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، رهروان راستینش تسلیت و تعزیت عرض نموده، توفیق همگان را در راستای آرمان‌‌‌‌های بلند حضرت امام راحل(ره) و شهدای انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

مهدی باوقار زعیمی

فرمانده پایگاه بسیج اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate