حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 381 تعداد نوشته های امروز : 0×
پیام مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) ، امام خمینی (ره) وگرامیداشت سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸
شناسه : 2474
بازدید 108

  به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی پیامی به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت زهرا(س) و تقارن آن با سالروز میلاد حضرت امام خمینی(ره) و سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، صادر نمود. در این پیام آمده است: تقارن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) ، […]

پ
پ

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی پیامی به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت زهرا(س) و تقارن آن با سالروز میلاد حضرت امام خمینی(ره) و سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، صادر نمود.

در این پیام آمده است:

تقارن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) ، میلاد امام خمینی (ره) و  چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تقارن مبارکی است. چنانچه همانگونه که  حضرت زهرا (س)؛ ولی امر عصر خویش را شناخت، به او وفادار بود و در راه تبیین ارزش های او جانفشانی کرد؛ سردار سلیمانی نیز این چنین کرد  و در برابر ولی فقیه زمان خود  همان خط مشی حضرت زهرا را مورد پیگیری قرار داد .

بیستم جمادی الثانی؛ سالروز ولادت با سعادت و پر میمنت عطیه الهی، بانوی آب و آیینه و آفتاب، صدیقه کبری، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها یادآور جایگاه رفیع زن و ارزش مقام مادر در تفکر الهی و انسان ساز اسلام است.

سردار سلیمانی ابرمردی بود که تمام عمر در میدان دفاع از انقلاب اسلامی حاضر بود و مرگ در بستر ، مرگ کوچکی برای چنین مرد بزرگی بود؛ وی اگر به مرگ طبیعی جان می سپرد در حقش جفا می شد چرا که زیبنده علمدار سپاه اسلام، شهادت بود و این عاقبت خیر روزی سرداری بود که تمام عمر در راه خدمت به مردم ، نظام و انقلاب لباس سبز پاسداری  بر تن داشت و شهادت و محشور شدن با  امام حسین (ع) صاحب این لباس مقدس برای او افتخار بزرگی بود.

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ، میلاد با سعادت سرور بانوان جهان، عطای خداوند سبحان، کوثر قرآن، الگوی بی بدیل تمام زنان، صدیقه کبری، حضرت فاطمه زهرا(س) و سلاله پاکش حضرت امام خمینی(ره) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر را به تمامی همکاران  تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی و توفیق روز افزون را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

مهدی باوقار زعیمی

مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate