حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 379 تعداد نوشته های امروز : 0×
کاروان تجهیزات هنرستانی راهی مدارس هرمزگان شد
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵
شناسه : 2684
بازدید 103

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی با اشاره به سیاست‌های دولت مردمی در حوزه هنرستان‌ها اظهار داشت: اکنون سهم خوبی برای تجهیزات هنرستان‌ها به هرمزگان اختصاص یافته است و این اقدام با نگاه ویژه رییس سازمان نوسازی مدارس کشور و قولی که این ایشان مهرماه […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی با اشاره به سیاست‌های دولت مردمی در حوزه هنرستان‌ها اظهار داشت: اکنون سهم خوبی برای تجهیزات هنرستان‌ها به هرمزگان اختصاص یافته است و این اقدام با نگاه ویژه رییس سازمان نوسازی مدارس کشور و قولی که این ایشان مهرماه امسال در آیین گلریزان احداث و تجهیز فضاهای آموزشی این استان در بحث تجهیز هنرستان‌ها داشت، انجام شده است.

وی افزود: 138 میلیارد ریال جهت خرید تجهیزات هنرستانی استان هرمزگان برای سال 1402 و از محل اعتبارات 1402 هزینه شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان همچنین ابراز داشت: تجهیزات هنرستانی طبق برش ارسالی از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان در تمامی مناطق 23 گانه آموزش و پرورش، توزیع خواهند شد.

باوقار با بیان اینکه در سراسر مناطق توزیع اقلام را داریم، افزود: در راستای توسعه عدالت آموزشی ، مناطقی که کمبودهای بیشتری دارند در اولویت گرفته است.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: در این کاروان تجهیزات آموزشی و هنرستانی از قبیل کامپیوتر، چرخ خیاطی ،میز نقشه کشی، تابلو برق  و …. بین مدارس استان هرمزگان توزیع شدند.


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate