حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 375 تعداد نوشته های امروز : 0×
با حضور مسوولین انجام شد؛ بهره برداری از مدرسه 9 کلاسه شهید عبدلی زاده
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۸:۳۶
شناسه : 1378
بازدید 720

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان با حضور سیدفخرالدین هاشمی مدیرکل نوسازی مدارس استان، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، سیدعبدالله هاشمی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان، بازیارنسب مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس وجمعی از مسوولین و خیرین مدرسه 9 کلاسه شهید […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان با حضور سیدفخرالدین هاشمی مدیرکل نوسازی مدارس استان، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، سیدعبدالله هاشمی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان، بازیارنسب مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس وجمعی از مسوولین و خیرین مدرسه 9 کلاسه شهید علی عبدلی زاده در منطقه سرخون واقع در شهرستان بندرعباس افتتاح شد.

هاشمی در این مراسم اظهار کرد: مدرسه 9 کلاسه شهید علی عبدلی زاده در مقطع ابتدایی با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان و شرکت نفت با اعتباری بالغ بر150میلیارد ریال احداث شده است.
وی با اشاره به اینکه این مدرسه 9 کلاسه با زیربنایی بالغ بر 760متر مربع احداث شده است، خاطرنشان ساخت: با بهره برداری از این مدرسه تعداد 225 دانش آموز از فضای آموزشی ایمن و استاندارد در منطقه سرخون بندرعباس برخوردار شدند.
احمد مرادی نیز اظهار کرد: امروز با بهره برداری از این مدرسه یکی از آرزوهای دیرین فرزندان این‌‌منطقه‌به تحقق پیوسته است که جای بسی قدردانی از نوسازی مدارس ‌و مجمع خیرین مدرسه ساز استان دارد .
وی ادامه‌ داد: امروز بعد از ۴۳ سال از انقلاب نیاز مردم به دریافت خدمات بیش از گذشته می باشد و مسوولین بایستی مشکلات مردم را مرتفع نمایند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دانش آموزان آینده سازان این مرزوبوم هستند، افزود: معلمان بایستی نهایت تلاش خود را در تعلیم و تربیت دانش اموزان کرده تا آینده روشنی برای ایران اسلامی رقم بخورد.
گفتنی است؛ این مدرسه در قالب 9کلاس درس، دیوار ، محوطه ، سرویس بهداشتی و سرایداری می باشد.

 

 


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate